VIBA doet veel moeite om haar klanten tevreden te stellen. Ondanks alle zorg vooraf gaat er helaas af en toe wat verkeerd, waardoor door u ontvangen goederen geretourneerd moeten worden.
A. Wij vergissen ons: We sturen u de verkeerde producten of een verkeerde hoeveelheid.
B. U vergist zich door (bijvoorbeeld) verkeerde producten te bestellen of u komt er na ontvangst van de goederen achter dat u iets anders bedoelde.
In beide gevallen neemt u contact op met onze verkoopafdeling (079 3306700). Wij gaan dan direct maatregelen nemen om u van de juiste producten te voorzien.
U krijgt dan van ons een retourordernummer voor de foutief gestuurde producten. Daarbij stemt u met de verkoopafdeling af of u de goederen opstuurt of dat wij deze bij u laten ophalen.
Nadat uw retourzending in goede orde is ontvangen wordt voor creditering gezorgd.
Zonder retourordernummer accepteren wij geen retourzendingen.
Voor klachten neemt u ook contact op met onze verkoopafdeling. Zij nemen uw klacht in behandeling en u wordt schriftelijk (via fax of e-mail) op de hoogte gebracht van de manier van afhandeling van de claim. Indien bij een dergelijke claim een retourzending volgt, krijgt u ook weer een retourordernummer. Volgt u verder de instructies die u tegelijk met de schriftelijke mededeling over de afhandeling van uw claim krijgt.
Bleiswijkseweg 41
2712 PB Zoetermeer
Nederland
+31 (0)79 330 67 00
sales@viba.nl
+31 (0)79 330 67 99
Bleiswijkseweg 41
2712 PB Zoetermeer
Nederland
+31 (0)79 330 67 00
sales@viba.nl
+31 (0)79 330 67 99
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.