VIBA heeft zich ten doel gesteld om met een effectief en efficiënt kwaliteitsmanagementsysteem de klanttevredenheid te verhogen. Dit realiseren we door optimaal te voldoen aan de wensen van onze afnemers en door de prestaties in onze dienstverlening continu te verbeteren.
"Wij willen de goede dingen doen en we willen de dingen goed doen."
Het kwaliteitsbeleid van VIBA is gericht op het garanderen en verbeteren van de kwaliteit van de levering van goederen en diensten door verbetering van onze processen. Dit beleid is van toepassing op al onze activiteiten en in het bijzonder op de levering van technische handelsproducten, diensten en nazorg aan:
Voor de uitvoering van het kwaliteitsbeleid en voor het bereiken van het gestelde doel maakt VIBA gebruik van een kwaliteitsmanagementsysteem volgens NEN-ISO 9001:2015.
Het kwaliteitsmanagementsysteem vormt onder meer de basis voor:
In het kader van het kwaliteitsmanagementsysteem worden de resultaten van processen periodiek gemeten. Op basis van deze kwaliteitsmetingen worden nieuwe kwaliteitsdoelen vastgesteld voor de verschillende niveaus in de organisatie. Zo werkt VIBA voortdurend aan de verbetering van het totale kwaliteitssysteem.
Bleiswijkseweg 41
2712 PB Zoetermeer
Nederland
+31 (0)79 330 67 00
sales@viba.nl
+31 (0)79 330 67 99
Bleiswijkseweg 41
2712 PB Zoetermeer
Nederland
+31 (0)79 330 67 00
sales@viba.nl
+31 (0)79 330 67 99
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.